W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności". x

Opis Projektu

Jakość obsługi Klienta, to dla Spółdzielni Mieszkaniowej Wrocław-Południe priorytet. Właśnie dlatego wspólnie z firmą szkoleniowo-doradczą TAW Polska Sp. z o.o. Spółdzielnia przygotowała projekt, który uzyskał dofinansowanie ze środków UE.

Na projekt, składają się kompleksowe działania szkoleniowe przygotowane specjalnie dla pracowników Spółdzielni. Podczas 16 miesięcy zostaną oni przeszkoleni w kilku cyklach rozwojowych dostosowanych do specyfiki pracy i zajmowanego stanowiska. Wszystkie szkolenia mają jednak wspólny mianownik: podniesienie jakości obsługi Klienta Spółdzielni.


W telegraficznym skrócie projekt przedstawia się następująco:

•    5 rodzajów cykli szkoleniowych kierowanych do wszystkich pracowników Spółdzielni, którzy mają kontakty z klientami

•    Sztab doświadczonych szkoleniowców i konsultantów TAW Polska Sp. z o.o. czuwających nad jakością procesu kształcenia

•    68 dni szkoleń kierowanych do 140 Pracowników Spółdzielni

•    Czas trwania projektu: 16 miesięcy

•    Stworzony i wprowadzony spójny Standard Obsługi Klienta SM Wrocław-Południe

•    Najlepsze metody kształcenia