Opis Projektu
Jakość obsługi Klienta, to dla Spółdzielni Mieszkaniowej Wrocław-Południe priorytet. Właśnie dlatego wspólnie z firmą szkoleniowo-doradczą TAW Polska Sp. z o.o. Spółdzielnia przygotowała projekt, który uzyskał dofinansowanie ze środków UE.
Na projekt, składają się kompleksowe działania szkoleniowe przygotowane specjalnie dla pracowników Spółdzielni. Podczas 16 miesięcy zostaną oni przeszkoleni w kilku cyklach rozwojowych dostosowanych do specyfiki pracy i zajmowanego stanowiska. Wszystkie szkolenia mają jednak wspólny mianownik: podniesienie jakości obsługi Klienta Spółdzielni.
W telegraficznym skrócie projekt przedstawia się następująco:
• 5 rodzajów cykli szkoleniowych kierowanych do wszystkich pracowników Spółdzielni, którzy mają kontakty z klientami
• Sztab doświadczonych szkoleniowców i konsultantów TAW Polska Sp. z o.o. czuwających nad jakością procesu kształcenia
• 68 dni szkoleń kierowanych do 140 Pracowników Spółdzielni
• Czas trwania projektu: 16 miesięcy
• Stworzony i wprowadzony spójny Standard Obsługi Klienta SM Wrocław-Południe
• Najlepsze metody kształcenia