W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności". x

Program

W ramach projektu Przyjazna i Wiarygodna Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrocław-Południe, szkolenia odbywają się w 5 różnych grupach pracowników: od Menedżerów po Pracowników Obsługi Technicznej. Oddzielną grupę stanowią trenerzy wewnętrzni, którzy po zakończeniu projektu będą kontynuować działania szkoleniowe w Spółdzielni służące utrzymaniu stworzonego Standardu Obsługi Klienta.


Grupa docelowa
Cykl dla menedżerów (KZ)
Cykl rozbudowany dla pracowników administracyjnych (BOK)
Cykl dla pracowników administracyjnych
(PA)
Cykl dla pracowników technicznych (TECH)
Cykl dla trenerów wewnętrznych (TRE)
Tytuł szkolenia
Czas trwania szkolenia
Myślenie systemowe
 2 dni
 2 dni  2 dni    
Kultura i komunikacja w organizacji
 2 dni  2 dni  2 dni    
Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe – opracowanie wytycznych
 2 dni        
Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe    2 dni  2 dni 2 dni
 
Obsługa klienta w sytuacjach niestandardowych
   2 dni  2 dni    
Obsługa klienta droga telefoniczną
   2 dni      
Kwalifikacje menedżera – trening bazowy
 2 dni        
Kwalifikacje społeczne menedżera – trening zaawansowany
 2 dni        
Przygotowanie do prowadzenia szkoleń
         2 dni
Dynamika grupy
         2 dni
Coaching pracowników
         2 dni