W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności". x

Harmonogram

Szkolenia w ramach projektu Wiarygodna i przyjazna Spółdzielnia Mieszkaniowa Wrocław-Południe nie mogą zakłócać codziennego funkcjonowania Spółdzielni i swobodnego dostępu dla Klientów. Dlatego zajęcia zostały rozłożone w czasie i odbywają się zgodnie z poniższym harmonogramem.


Cykl dla menedżerów – Grupa KZ
 1  Kultura i komunikacja w organizacji
 23.11.2010 24.11.2010
 2  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe – opracowanie standardów i wytycznych dla obsługi klienta
 07.12.2010 08.12.2010
 3  Myślenie systemowe
 14.12.2010 15.12.2010
 4  Kwalifikacje menedżera - trening bazowy
 11.01.2011 12.01.2011
 5  Kwalifikacje menedżera - trening zaawansowany
 08.02.2011 09.02.2011
    Cykl rozbudowany dla pracowników administracyjnych – Grupa BOK 1
 1  Myślenie systemowe  14.06.2011 15.06.2011
 2  Kultura i komunikacja w organizacji
 06.09.2011 07.09.2011
 3  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  04.10.2011 05.10.2011
 4  Obsługa klienta w sytuacjach niestandardowych
 15.11.2011 16.11.2011
 5  Obsługa klienta drogą telefoniczną
 20.12.2011 21.12.2011
    Cykl rozbudowany dla pracowników administracyjnych – Grupa BOK 2
 1  Myślenie systemowe  20.09.2011 21.09.2011
 2  Kultura i komunikacja w organizacji  04.10.2011 05.10.2011
 3  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  08.11.2011 09.11.2011
 4  Obsługa klienta w sytuacjach niestandardowych  06.12.2011 07.12.2011
 5  Obsługa klienta drogą telefoniczną  10.01.2011 11.01.2011
    Cykl dla pracowników administracyjnych – Grupa PA 1
 1  Myślenie systemowe  21.12.2010 22.12.2010
 2  Kultura i komunikacja w organizacji  25.01.2011 26.01.2011
 3  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  08.02.2011 09.02.2011
 4  Obsługa klienta w sytuacjach niestandardowych  22.03.2011 23.03.2011
  Cykl dla pracowników administracyjnych – Grupa PA 2
 1  Myślenie systemowe  01.02.2011 02.02.2011
 2  Kultura i komunikacja w organizacji  01.03.2011 02.03.2011
 3  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  05.04.2011 06.04.2011
 4  Obsługa klienta w sytuacjach niestandardowych  24.05.2011 25.05.2011
  Cykl dla pracowników administracyjnych – Grupa PA 3
 1  Myślenie systemowe  08.03.2011 09.03.2011
 2  Kultura i komunikacja w organizacji  05.04.2011 06.04.2011
 3  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  10.05.2011 11.05.2011
 4  Obsługa klienta w sytuacjach niestandardowych  31.05.2011 01.06.2011
Cykl dla pracowników technicznych – Grupa TECH 1
 1  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  04.10.2011 05.10.2011
Cykl dla pracowników technicznych – Grupa TECH 2
 1  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  11.10.2011 12.10.2011
Cykl dla pracowników technicznych – Grupa TECH 3
 1  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  06.12.2011  07.12.2011
Cykl dla pracowników technicznych – Grupa TECH 4
 1  Standard obsługi klienta SM Wrocław-Południe  13.12.2011 14.12.2011
Cykl dla trenerów wewnętrznych – Grupa TRE
 1  Przygotowanie do prowadzenia szkoleń
 03.01.2012 04.01.2012
 2  Dynamika grupy
 10.01.2012 11.01.2012
 3  Coaching pracowników w zakresie standardu obsługi klienta
 14.02.2012 15.02.2012